عشق،ایمان،آزادی

من در این دنیا کسی نیستم پس می توانم هر کسی باشم!

عشق،ایمان،آزادی

من در این دنیا کسی نیستم پس می توانم هر کسی باشم!

درد من تنهایی نیست؛ بلکه مرگ ملتی است که گدایی را قناعت، بی‏ عرضگی را صبر، و با تبسمی بر لب این حماقت را حکمت خداوند می‏نامند. 

پاینده و پیروز باشید. یا علی.

چه بگوییم!!!!

سلام به تمامی شما دوستان عزیز ،اول از همه اینکه لینک وب های شما عزیزان رو به زودی تو وب قرار میدم،و دیگه اینکه خیلی کوچیکتونم.

اولین نکته بر میگرده به مستر پرزیدنت؛تا 6 ماه شما بگو تا 10 سال کی میتونه چیزی بخره شما میگی 6 ماه بابا جیبت خیلی پر تشریف داره دادا! همه که مثل دوروبری های شما نیستن! اصلا فکر کردی با این حرفت چه ضرری به مغازه سر کوچتون زدی مستر جون؟؟! تازه ما نفهمیدیم بیایم از سرکوچتون بگیریم بیام از خونتون بگیریم یا بیایم از دم در یخچالتون ها! نه بله؟

بابا شما حواست نیست دادا این ملت خیلی هاشون یه چند سالی هست رنگ های قرمز،زرد،سفید،سبز یا آبی ندیدن،سفره شونم پیش دل خودشون باز می کنند شما تا حالا رفتی دیدی اما توجه کافی نداشتی خیلی ها آقای پرزیدنت الان ماه هاست دیگه سیب زمینی و نون شام روزای تعطیلشون شده تا دور هم جمع بشن،شما یه حرف دیگه بزن تا شک نکنند ملت این همونه که واسه انتخابات میومد پیششون!!!!

همینه دیگه وقتی حواستون به کارتون نیست دانشگاه منحل می کنید،یعنی تمام درد این پایتخت یه دانشگاه علوم پزشکی بود! اونم وسط ترم!!!!! این دیگه واقعا از اون برنامه ریزی ها بود اگه بخواین همین جوری واسه دانشگاه آزاد برنامه ریزی کنید که فاتحه اخلاص مع صلوات از همین الان بوی الرحمن دانشگاه آزاد بلند میشه؟؟؟

حالا هم که اعلام میکنن دانشگاها میتونن یار اضافه هم بگیرند!!! پس چرا دانشگاه منحل می کیند که دانشجوی شهریه ای بگیرید ولی خودمونیم ها خوب کلک هایی هستید ها!!!

جای تعجبی نیست،وقتی که آقای قشقایی اعلام میکنه یک پنجم از دریای خزر واسه ایرانه،دیگه چه انتظاری از بقیه میشه داشت!!! با این حرف یک دهمش رو هم بهمون نمیدن؛اصلا سند میزنند همه دریا واسه شما چه گلی به سر دریاچه ارومیه زدید که به سر خزر میزنید؟؟؟ ساحل خزر ایران با ساحل خزر کشورهای دیگه یکیه!!! آیا واقعا فقط با حرف زدن میشه کاری رو انجام داد! من موندم شما تو تصفیه آب تهرون بالا پایین میرین و تب می کینید چه طوری می خوایید خزر رو مدیریت کنید شاید ساحل خزر ایران مثل هامون و ارومیه بشه مگه نه!!!!

آخی یعنی الان همه بحران اقتصادی دارند و ما اینجا از دنیا بی خبریم؟؟؟ فرانسوی های عزیز برادران و خواهران فرانسوی و بقیه کشورهایی که تو بحران اقتصادی هستید بیایید ایران تا هم راحت پناهنده شید و هم یه یارانه ایی چیزی دریافت کنید؟؟؟اینجا اقتصاد حرف اول را در نداشتن می زند!!!

اصولا همونطور که خبر دارید این گونه جو سازی ها خیلی وقته که از مد افتاده زیادم با مد راه نرید که اصلا چیز خوبی نیست!! از ما به شما آ گفتن بود!

پاینده و پیروز باشید. یا علی.

«رَبَّنا أفرِغ عَلینَا صَبرَاً وَ ثَبِّت أقدَامَنا وَ انصُرنَا عَلی القَومِ الظّاِلمین»

من با شما می مانم برای آنها که نیستند.

سلام بعد از فوت مادر بزرگ عزیزم و طی این یک ماهی که گذشت،برگشتم و با سه تا وب در خدمتتون هستم البته به کوری چشم بعضی ها چهارمیشم تو راهه!!!! بشمار.

1- من کلا روزای تولد سه تا عزیز یادم بود اما نشد که یه پست بزارم واسه این موضوع بله آقایان کروبی،موسوی،و حجت السلام سید محمدخاتمی  یک سال دیگه هم از روز تولدتون گذشت اما هنوز نفهمیدیم جاوید فرها و نداها و سهرابها کجا رفتند؟ شما هم مثل من باید باور کنید که این کشور اسلامیست! البته گذشته از تبریکم،امیدوارم تا روز پیروزی همراهمون باشید.

2- مثل اینکه یکی از شخصیت های اول مملکتی و نظام سفری به استان جنوب خودشون داشتند و طی یک سخنرانی اعلام کرده اند که کشور با اتفاقات سال 88 واکسینه شد!!! یا للعجب! یه عده آدم این وسط کشته شدن یه عده بی گناه از بین ما رفتند حالا با هر عنوانی چه بسیجی چه ندا چه سهراب،چرا رفتند مهمه،نه اینکه بیای تو تریبون اعلام کنی کشور واکسینه شد! مگه گاوداریه اینجا که واکسینه می کنند اشتباه گرفتی داداش!،من نمی فهمم تو کدوم سیاره یه عده بی گناه هی میرن زندان هی با قرارداد وثیقه چند صد میلیونی که معلوم نیست تو جیب کدوم ننه قمری میره،آزاد میشن تازه اگه عنصر شانس یارشون باشه! اونوقت یه عده از مردم بی خبر میان تو سیاره کیهان چیزایی می نویسند که فکر می کنم نفسشون از جای گرم که هیچی از خورشید در میاد نه کیهان!

3- مورد سوم صحبت جالب مستر رامین معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد هست که عملا اعلام کرد هرکس برای ما و نظام حاکم خوش بنویسد یارانه ایی علاوه بر کیسه های زر تعلق خواهد گرفت و اگر چنین نباشد باید همین سه یا چهار تا روزنامه هم تعطیل بشوند! بابا،جون رامین این کارو نکنید همین سه چهارتا برگی هم که باهاش سبزی می پیچن و شیشه ایی تمیز می کنن و یه نگاهی تفکر آمیزی به شیشه میندازن از بین میره دیگه همین جنبه ای که روزنامه های روز دارند از بین میره!

خلاصه اینکه می دونم اتفاقات زیاد کم نبوده و مطمئن باشید از دست ندادم و نمیدم و تو وب های شما عزیزان دنبال می کنم اما هنوز نمی تونم باور کنم که یه سال و نیمه که می گذره هنوز از قاتلان اصلی مردم خبری نیست که نیست،انگار که اصلا مهم نبوده کشور واکسینه شده! میگم بیاین هر سال یه سی یا چهل نفری رو همینجوری برای روز مبادا هم یه ده نفری بسه تیر بارون کنیم بعدشم یه کلیپ ساختگی بسازیم که توسط مزدوران آمریکایی کشته شدند! دیگه بهتون قول میدم اگه رژیم هم عوض بشه،واکسینه که چه عرض کنم به سلامتیه آقایون شما ریشه کردید منظومه شمسی رو برای همیشه از دست این مزدوران!!!

ای بابا هرچی که بگیم هنوز هم تو غم از دست دادن جونای این مملکت کم گفتیم،وقتی هم که اعلام می کنیم فی ل تر میشه! اگه نگیم میگن نگا کنید دیگه معترض نداریم البته خیلی پر رو تر از این حرف ها هستند و همین حرف ها رو میگن.

اما اگر سکوت کنم من هم قاتلم،قاتل وطنم. هیچ وقت به واسطه اینکه شاید یه روزی دستگیر بشم نترسیدم و تا آخر می جنگم واعتقاد دارم شاید یه روزی یکی مثل من با یه غریبه جنگید و خونش رو در این راه سبز فدای میهنش کرد و اگه اون روز برسه من هم مثل اون خواهم رفت،اما امروز وقتی میبینم یه ایرانی داره برای ایرانی میزنه و تو زندان بی هیچ جرمی شکنجش میکنه و هر نوع توهین و افترا رو به برادرش یا خواهرش نسبت میده،نمی تونم تحمل کنم و مثل اون رزمنده ایی که با غریبه جنگید حتی شده با قلمم با هاش مبارزه می کنم و بهتون قول میدم حق گرفتنی است حتی اگر باطل با زور و زر بهش احاطه داشته باشه.

دوستای عزیزم مواظب خودتون باشید. و از امشب ساعت 10 من دوباره با شما هستم.

پاینده و پیروز باشید. یا علی.

«رَبَّنا أفرِغ عَلینَا صَبرَاً وَ ثَبِّت أقدَامَنا وَ انصُرنَا عَلی القَومِ الظّاِلمین»

اصولا چون اتفاقات زیاد،کم نبوده! باید شماره گزاری کنم تا یادم نره:

من هنوز هم هستم

با سلام متاسفانه یا خوشبختانه فی ل تر شدم رفت داداشَ،ولی به کوری چشم کارگروهای مصادیق مجرمانه هنوزم میخوام با شما باشم.